אלבום תמונות שזור באהבה

אלבום תמונות שזור באהבה
גלריה-

יום רביעי, 24 ביולי 2013

איזה מתנה תביאו ליולדת?


איזה מתנה תביאו ליולדת?
איך לא לקנות  שוב מתנה משעממת    

לא רוצים להביא עוד פעם רעשן ורוד שייזרק על השטיח כעבור חמש דקות או סתם משהו שנדמה לכם שהוא יהיה שימושי  והוא לא!!!!!!!!!!!!!

כך תבחרו את המתנה המושלמת לתינוק החדש. ואל תשכחו לאחל ליולדת מזל טוב.

מזל טוב אחרי תשעה חודשים של המתנה הגיח  לעולם התינוק או התינוקת שכל כך חיכיתם לפעמים זה גם שניים יחדיו. זה יכול להיות נכד של חברה טובה אחיין או אולי בן של חברים טובים. לא משנה של מי השמחה – היא מצדיקה מתנה. איזה מתנות ליולדת תביאו כדי שהן לא תהינה חסרות שימוש או סתם לא מקוריות? יש כמה קריטריונים שיעזרו לכם  בחירה הנכונה אל המתנה המושלמת.
באופן כללי מתנות זה דבר שכיף לקבל, והכי כיף לקבל דברים שלא היינו מרשים לעצמנו אך היינו רוצים. יש מותרות שלא כל אם מרשה לעצמה אבל מאוד תשמח לקבל. גם מתנות משותפות, שמכוונות הן לאם והן לתינוק הן אפשרות נחמדה, ובמקרה כזה גם ערסל יכול לעשות את העבודה.

עד כמה אתם מכירים

,תלוי ברמת ההכרות שלכם עם המשפחה שמשפיעה על בחירת המתנה ליולדת. מתנות לרגל לידה של קרובה משפחה מדרגה ראשונה יהיו הרבה יותר גדולות ומשמעותיות בעוד שמתנות לרגל לידה של חברה יכולות להיות יותר קטנות. כשזו יולדת מקרבת משפחה מדרגה ראשונה ברור ובוודאי אם זה הילד הראשון במשפחה, תוכלו להשקיע בגדול (כדאי לבדוק עם היולדת לפני כן האם חסר דבר זה או אחר כדי למנוע כפילויות). לדוגמה: סל קל,עגלה שידת טיפולים. אבל לחברה או עמיתה לעבודה לפעמים מספיקה גם מתנה שמסמלת תשומת לב.

המתנות צריכות להיות מותאמות ליולדת וללידה. למה הכוונה? יש יולדת שאוהבת מתנות יצירתיות ויש יולדת שאוהבת פינוקים. לדוגמה מתנה נפלאה סבתא או דודה להשכרה ויש כאלה שאני מכירה  היטב ויכולה גם להמליץ,הן מטפלות בעולל/ית/ים עם אלה תאומים ,מבשלות ועוזרות במטלות בכדי שהיולדת תוכל לנוח ולאגור כוחות לאחר הלידה.
 אבל הכל תלוי באופייה של האימא הטרייה.
חשיבה שונה ומקורית
מתנות ליולדת  לבנים או בנות שמאחוריהן יש חשיבה מקורית הן דבר מאד משמח ליולדת. עוגת חיתולים  בדגמים שונים כמו "בייבי עגלה" או "בייבי אונייה "או "בייבי אופניים "  או עוגת חיתולים שנראית ממש כעוגת קומות וכולן מכילים ביגוד והיולדת בוודאות עדיין לא קיבלה, עדיין יש לכם סיכוי להיות מקוריים עם זר ליולדת

אישי לתינוק או עוגת מצעים. אווו איזה יופי ויש גם סיכויי שהמתנה  תישאר לזמן קצר לקישוט החדר.
מתנות שימושיות
מרוב אושר ושמחה לפעמים שוכחים את האם ודואגים רק ליילוד רצוי גם לחשוב על האם כי הרי היא
זו שעברה את העבודה המאומצת 9 ירחי לידה,הלידה עצמה לכן חישבו גם על מתנה מקורית ושימושית
לאם מתנה שמשלבת בין שניהם לאם ולתינוק/ת .
בגדים לקטנצ'יק או לנסיכה הם תמיד מועילים אם אתם רוצים לקנות לאם משהו שימושי.
מצד אחד הם מאוד שימושיים כשנותנים ביגוד כמתנה ללידה רצוי וכדאי לתת את בגדי הבייסיק (ביגוד ראשוני) כך גם ייחסך להורים עוד הוצאה נוספת כי הרי צריך להביא בחשבון שבתחילת החודש הראשון – השני כמעט לא מלבישים את היילוד בבגדי פאר והתינוק גדל מהר מאוד בחודש הראשון. עם זאת בקניית ביגוד המשמש מתנות ללידה קחו בחשבון את העונה הרלוונטית בשנה בצירוף עם גילו של התינוק מ 0-3 חודשים או מ3-6 חודשים.
 
וקצת עצות שימושיות לעתיד
הנה עוד כמה טיפים כאשר מחפשים מתנה מושלמת
כיום האינטרנט חוסך לכם זמן וכיתות רגליים בין החנויות למוצרי תינוקות לטעמי יש יותר שפע והיצעים באינטרנט מאשר בחנויות הרגילות אשר נותן לך יתרון נוסף למצוא את המתנה המושלמת והמקורית.
באופן לא מפתיע כאשר מתחילים לחפש ברחבי האינטרנט,מגלים עולם ומלואו וזה  הופך במהרה ומה אפילו למעניין יותר וקל לביצוע.  ומה עוד שהמתנה נשלחת ישירות ליעד המדויק שיינתן. וזה בדיוק מה שתמצאו ב"שזור באהבה"
כי בהפתעה באופן מסורתי לא ייצפו למשלוח של מתנה

בפעם הראשונה  ייתכן כי יהיה  את החשש מלהזמין ממקום וירטואלי  אבל לרוב  ההזמנות נעשות טלפוניות דרך קול אנושי ובטוח (כמובן כדאי ורצוי להפנות לעמוד של חוות דעת כך תוודאו את אמינות האתר) וזה בדיוק מה שתמצאו ב"שזור באהבה"  "זה בטח יהיה יקר" כך תעלה במחשבתכם . זה הרושם שתקבלו , אבל זה לא צריך לעלות הון כדי לתת מתנה למישהו מיוחד. בעת קבלת המתנה דבר אחד בטוח הוא כי מי שנתן את מתנה לקח זמן ומחשבה כדי לעשות את זה מיוחד עוד יותר.
העצה שלי היא לתת בהתראה לכל הפחות 1 ימים 2 בכדי להיות  על בטוח שזה יגיע בזמן.

דבר אחד בטוח כדי למצוא את המתנה המושלמת יש להיפתח להמון רעיונות ואפשרויות חדשות ומרגשות.

אם אהבתם את המאמר תנו ב"לייק" ושתפו    שתפו

ותגובות תתקבלנה בברכה


בנוסף לנוחותכם תוכלו גם למצוא אותי כאן סירקו את הקוד   

2 תגובות:

  1. עליזה - טיפים נהדרים. ממליצה בחום על ה״זרים״ והמתנות שאת מכינה באהבה רבה. אמנם כייף לקבל זרי פרחים אך הם לא נשארים לאורך זמן ואילו ה״זרים״ שלך שימושיים ביותר.
    ליאורה

    השבמחק