אלבום תמונות שזור באהבה

אלבום תמונות שזור באהבה
גלריה-

יום חמישי, 28 ביולי 2011

איך תפתיעו את היולדת שלכם במתנת לידה מיוחדת?


אין דרך אחרת יותר מלהביע תמיכה ושמחה  ליולדת עם זו משפחה או חברים קרובים יותר על ידי מתן מתנה איכותית שימושית ומפתיעה. פשטות הנושא יכול להיות מוערך באמת.
עם זאת, תכנון המתנה המפתיעה יכול להיות הרבה יותר מנטל עליכם במיוחד אם אתם
לא בדיוק יודעים מה לקנות.

כל אישה מאז ימי נעוריה חולמת להביא לעולם תינוק משלה.
לידה היא חוויה מיוחדת במינה לאורך כול הדורות לידה תמיד הייתה ותישאר,משהו מרגש.

אז איך ניתן להפתיע?

תינוק חדש זאת תמיד סיבה למסיבה ונתינת מתנות. בעוד שכל מתנה תהיה מוערכת מאוד על ידי האישה היולדת והאם החדשה , תוכלו לוודא שהמתנה שאתם נותנים היא מלאת התחשבות ותתקבל באהבה על ידי זה שתקחו בחשבון את צרכי האם והתינוק , מחשבה ומאמץ שמתמיד מתקבלים בברכה בעיקר כמשדובר בנושא של מתנות ללידה.
תוך כדי תהליך רכישת מתנות ליולדת, כדאי מאוד לבדוק האם המתנה המסוימת אכן תהיה לטעמה של היולדת, אם זוהי מתנה גם לעתיד או מתנה רגעית, האם המתנה מיועדת רק ליולדת או שמא גם לתינוק שזה עתה נולד .ישנם התלבטויות רבות בהקשר של בחירת מתנות ליולדת, לכן זהו תהליך שדורש זמן רב ומחשבה רבה.
רבים מהאנשים מתמקדים להעניק מתנה לתינוק כאשר הם מגיעים לברית/ה של התינוק/ת שזה עתה נולד/ה. יש שמגיעים עם המתנה ישירות לבית החולים לחדר ההתאוששות מיד לאחר הלידה. אך אל תשכחו את היולדת, קיים אוסף גדול של אופציות של מתנות ליולדת. צריך רק לדעת איפה לחפש ובמה להתמקד.

אז, הנה כמה טיפים שידריכו  אותך  לקניית המתנה המוצלחת והמפתיעה.
זה לא חייב להיות מפואר מלכותי ויקר מדי אלא אסטטי ושימושי.
מתנה שהכול כלול בה בגדים ,מצעים לתינוק/ת, מגבות לתינוק/ת וגם לאם , שמיכות או צעצועים רכים , כולם מהווים מתנות ראויות לתינוק החדש , אך תוכלו להפוך את המתנה למקורית ומעניינת יותר עם בגדי תינוקות שיהיו 100% כותנה ואיכותיים שבודאי יהיו שימושיים לעתיד. בצירוף דובי,מוצץ,נשכן , סינר הנקה וכו' וישמשו את היולדת הטרייה לאחר הלידה במהלך גידול התינוק..
לכן אני עליזה אבן טוב   מ"שזור באהבה" נתתי את מחשבתי לכל הנושא  במתנות הלידה שלי.הרכבתי מתנות מבגדי תינוקות  בגודל של 0-3 חודשים  וכמובן במחשבה עתידית שתינוקות גדלים וצומחים מהר.
 בצורת זרים בשילוב עם פרחי משי ומוצרי לוואי נוספים,או לחילופין דגמים של עוגות טיטולים בדגמים שונים ומעניינים והכי חשוב שימושיים.
מתנות ללידה מגיעות ליולדת עטופות צלופן קשיח, ומקושטים בסרטים תואמים כאשר חלק מפרטי הלבוש עטופים בסרט סאטן ומשווים למתנה מראה מרשים ויוקרתי שלא יישכח לאורך זמן.

בהתחשב בעובדה שהתינוקות הנולדים לא ממש זוכרים או מעריכים את המתנות הנקנות להם, אז אולי ערסל שתכונותיו רבות,מרגיע את התינוק/ת הבוכה ללא סוף עקב כאבי הבטן הנוצרים מהגזים המצטברים. ומרדים בקלות רבה על ידי הנדנוד הטבעי של הערסל ע"י תנועותיו של התינוק/ת ומעביר לשינה עמוקה ובריאה ונותן להורים הצעירים ובמיוחד לאם רגיעה ומנוחה.
ניתן לבקש רעיונות למחשבות שרצות בראשכם או לחילופין לנבור ולחפש במאגר הרעיונות שכבר קיימים במערכת האתר
 ואם מצאת לנכון שאתר מסוים או האתר "שזור באהבה" עונה על דרישותיך שמור לך את האתר במועדפים.

חפשו אותי גם בפייסבוקwww.facebook.com/shazur
  בליקדאין:   

ניתן ליצור איתי קשר דרך האתר: http://shazur.com/contactus
או כתובת המייל שלי: alizaet10@gmail.com


תגובה 1:

  1. העיצוב של הדובי מקסים!

    חייבת לחלוק עליך בנוגע למשפט:
    "כל אישה מאז ימי נעוריה חולמת להביא לעולם תינוק משלה"
    לי לקח 31 שנים להבין שאני רוצה תינוק :)) ליתר דיוק להבשיל..
    אז לכל אחת זה קורה בזמן אחר אבל אין עוררין על כך שזזהו מרכס יעדוינו כנשים על פני האדמה הזאת.

    מתנות מקוריות ליולדת

    השבמחק